גופי תאורה למטבח

המטבח העכשווי שונה בהחלט מהמטבחים של העבר, כאשר יש דגש רב על טכנולוגיה ושפה הרבה יותר חכמה ממה שאנחנו רגילים. עיצוב הבית הוא משמעותי ומתייחס לכל חלל בנפרד, כאשר המטבח ברוב הזמן מהווה את אחד מהחללים המרכזיים, כאשר מדובר על בית משפחתי עם מספר נפשות. המטבח המודרני אומנם שואף לקו מינימליסטי ונקי, אך הבחירה תלויה בדיירי הבית ובצרכים האישיים שלהם מכל אזור בבית. יש שיאמרו כי המטבח מהווה עבורם מקום מרכזי, מאחר והם נוהגים לארח ברוב הזמן, אך יהיו כאלו שיגידו שהמטבח לא משמש אותם, מאחר שרוב הזמן הם מחוץ לבית או שהם מזמינים אוכל מבחוץ.

סוגי תאורה למטבח

בכל מקרה, חשוב להתאים גופי תאורה למטבח, כך שיאפשרו שימוש יעיל ופונקציונאלי, יחד עם עיצוב מודרני ואופנתי. למרות שחשוב לשים לב כי המטבח לא יעוצב לפי אופנה שעלולה לחלוף, מאחר ומטבח הוא חלל שנשאר עמכם לאורך השנים. גופי תאורה למטבח משמשים את דיירי הבית עבור עבודה על משטחי המטבח, בחיתוך, בישול והכנה, תאורה בתוך ארונות המטבח, לבחירת מוצרים שונים, תאורה של פינת האוכל, במידה וקיימת במטבח כגון אי במרכז וכמובן תאורה כללית. ניר פלד תאורה מציע מגוון של גופי תאורה למטבח, ליצירת חלל נוח לעבודה עם אור חזק אך נעים, חסכוני ובעל אריכות חיים.

תאורה אינדיווידואלית

גופי תאורה למטבח נבחרים בדרך כלל בקו המשכי לסגנון השולט בבית, לכן יש להתאים את שאר גופי התאורה ולהבדיל בניהם בבחירת האזור בו התאורה תמוקם, מאחר ויש הבדל בין חלל הזקוק לאור חזק כמו המטבח ופינת העבודה אל מול הסלון וחדר השינה, שם ניתן להסתפק גם באור מעומעם, שישרה אווירה חמה. בחברת ניר פלד תאורה עובדים יועצי תאורה מקצועיים, שיעזרו לכם לבחון היטב כל חלל בבית שלכם, בכדי להעניק לכם פתרונות תאורה הולמים ונכונים. לכל אחד יש את הצרכים שלו מהתאורה בבית, לכן מדובר במימד אינדיווידואלי ולא כללי. כל מטבח מעוצב בצורה שונה ויש בו שימוש שונה, לכן גם אותם גופי תאורה למטבח שנבחר יאופיינו לפי המימד האישי והנכון לאותו לקוח.