נורות לד

leds

בשנים האחרונות הבית הישראלי שואב השראה ממקורות מחו”ל, המביאים עימם אופנה חדשה, המאפשרת לשלב את הפונקציונאליות ואת העיצוב יחד וליצור פריטים פרקטיים ויפים גם יחד. מעצבי הפנים שואפים ליצור מרחב פתוח ומרווח הן מבחינה פיזית והן מבחינה ויזואלית והדרך הטובה ביותר לעשות כך, היא באמצעות שימוש נכון בתאורה לבית. חברת ניר פלד תאורה מציעה מגוון פתרונות תאורה, שיעניקו לבית מימד שלישי ומראה אינסופי שמרחיב באופן משמעותי את החזות. כיום, נעשה שימוש רב עם נורות לד הדוגלות בסביבה ירוקה יותר, על ידי הפחתה משמעותית בצריכת החשמל ובאורך חיים ארוך לכל נורה. נורות לד זמינות במספר רב של צבעים, בהתאם לצרכים של הלקוח, ללא מסנני צבע, המאפשרים תאורה מרשימה לבית, המשדרגת כל פינה בלי להתאמץ.

חיסכון משמעותי בחשמל ואנרגיה

נורות לד מאפיינות את אחד הטרנדים האופנתיים של השנה, אותן ניתן לראות לרוב במבנים ארכיטקטוניים מיוחדים, באולמות אירועים, אולמי תצוגה וכדומה. מלבד העובדה שנורות הללו חוסכות באופן משמעותי את אנרגיית החשמל, הן מעניקות מימד נוסף למבנה, בעודן שקועות בתוך התקרה, מאירות על מוקד מסוים עם צבעים חיים ותורמות באופן משמעותי לאווירה. בעוד כל תאורה אחרת עלולה להזיק לצפייה בטלוויזיה, נורות לד אינן מסנוורות ומעמעמות את האווירה ומאפשרות צפייה נוחה בסרט בטלוויזיה. ניתן להתרשם בבתים רבים מנורות לד השקועות בתקרה ובקירות סביב מבנה ייחודי העוטף את הטלוויזיה.

עיצוב מודרני

חברת ניר פלד תאורה מציעה מבחר של נורות לד בצבעים שונים ובצורות שונות, המאפשרות לכם לחסוך כסף על אנרגיה, ליהנות מסיוע לאיכות הסביבה ויחד עם זאת לעצב את הבית באופן מודרני ואיכותי, המעניק מימד נוסף לכל פינה בבית. בעזרת נורות לד, אותן ניתן להציב בבית ובגינה, ניתן ליצור משחקי אור היוצרים הצללות של צמחיית הגינה על הקיר. כאמור הנורות הללו לא מסנוורות ומאפשרות משחק בלתי מוגבל עם צבעים וצורות. פתרונות התאורה ממשיכים להתפתח בישראל ולאפשר למעצבי הפנים ליצור את כל מה ששאפו אליו. לעיתים האור הוא בדיוק מה שהיה חסר לנו, בכדי ליצור את התמונה המושלמת במהלך העיצוב.