תאורה מקצועית

תאורה מקצועית

אין ספק כי התאורה היא חלק משמעותי מחיינו, היא מלווה אותנו כבר בבוקר, כאשר הבית עדיין חשוך מהתריסים המוגפים, לאחר מכן במשרד, אשר מצריך תאורה עדינה שתשתלב היטב עם האור של מסך המחשב ותקל לנו על מאמץ של העיניים. לאחר מכן התאורה ממשיכה ללוות אותנו בפנסי הרכב, במטבח בבישול, בסלון עם אור מעומעם ונעים, בחדר השינה נורת לילה לקריאת ספר, לילדים נורה קטנה בכדי שירגישו בנוח וכן הלאה. בנוסף לאופן היומיומי בו התאורה עוזרת לנו להתקיים, היא לוקחת חלק נכבד גם בעבודות מסוימות אשר זקוקות לאור ייחודי בכדי להוציא לפועל יום עבודה. אחת מהעבודות הללו היא עבודתו של צלם, אשר זקוק להפעלת תאורה מקצועית ואביזרים שונים, בכדי לצלם מבנים, דוגמנים ומגוון גדול של פריטים שונים.

תאורה מקצועית ליום צילומים

תאורה מקצועית מתבטאת בתאורה מתחת למים באמצעות שקועים מוגני מים, לצילום קטלוגים של אופנה במים וכדומה, תאורה לבנה לצילום בסטודיו, פרופילים ללד לצילומים מיוחדים עם תאורה מגוונת ועוד. חברת ניר פלד תאורה מזמינה אתכם להתרשם ממבחר גדול של תאורה מקצועית, שתאפשר לבעלי המקצוע לקבל תוצר מוגמר בעל איכות גבוהה, חדות ורזולוציה מושלמת, לא רק בזכות המצלמה האיכותית, אלא גם בזכות תאורה מקצועית, שמשפיעה לא פחות מאביזרי הצילום, על התמונה.

התאורה של העתיד

כאמור, תאורה מקצועית משפיעה רבות על אופן הצילום, על הזוויות השונות של האור הנוצרות על גבי התמונה והאופן בו רואים את האובייקט שצולם. נראה כי בשנים האחרונות התאורה השולטת היא תאורה יותר עדינה, לבנה שבו זמנית מקלה על העיניים וחוסכת מאמץ ויחד עם זאת חוסכת באנרגיה חשמלית ועוזרת לאיכות הסביבה. בעבר, השתמשנו לרוב בנורות אשר הקרינו אור צהוב וצרכו המון אנרגיה. כיום, התאורה היא יותר רכה ושואפת לצבעים בהירים יותר, כך שהאור לא ישנה את המציאות אלא יבליט אותה. ישנו הבדל גדול בין צילום בחדר עם תאורה צהובה, לבין חדר עם תאורה מקצועית, שנבנתה במיוחד עבור צילום חד ואיכותי. התאורה ממשיכה להשתלב בחיינו ומאפשרת לנו לראות את החיים באור יפה יותר.