תאורה לבית

תאורה לבית

התאורה היא חלק בלתי נפרד המשמש אותנו במהלך חיינו, כמעט בכל חלק מהיום. כאשר מדובר בחלק כה משמעותי בחיי היום יום, חשוב לשלב אותו יחד עם אלמנטים נוספים מחיינו, לחדול מהשעמום וליצור תאורה מעניינת ומושכת, שתאפשר לנו להיראות יותר אופנתיים ועכשוויים. אם בעבר תאורה לבית הייתה קיימת לרוב לצרכים הממלאים פונקציונאליות אצל דיירי הבית, כיום ניתן לראות את החיבור הישיר של התאורה לאופנה, ליצירת מודל יצירתי שבו זמנית מעניק לנו נוחות על ידי תאורה, אך יחד עם זאת משמש בתור תכשיט ואומנות בפני עצמה. חברת ניר פלד תאורה מזמינה אתכם להתרשם ממגוון גופי תאורה המקיימים הן את הרצון לפונקציונאליות והן את הכמיהה להמחשת היצירה בתוך עיצוב הבית.

סוגי תאורה לבית

תאורה לבית מחולקת למספר מימדים, כאשר לכל מימד יש את התפקיד החיוני שלו, בלעדיו היינו מרגישים בחסרונו. התאורה הממוקדת נמצאת ברחבי הבית, מאירה באור לבן המסייע לדיירי הבית לפעול במהלך היום יום, אם בהכנת שיעורי בית, בישול, עבודה במשרד מול המחשב ועוד. בנוסף לתאורה זו, מתלווים גופי תאורה המגבירים את האור ומאפשרים לחדר להיות מואר וגדול יותר. תאורה נוספת וחשובה לא פחות היא תאורה מעצבת המשתלבת יחד עם שאר גופי התאורה, אך מעניקה ערך מוסף של עיצוב ושל מראה ייחודי, כגון ספוטים מסביב לטלוויזיה, גופי תאורה שקועים, פסי תאורה מפוזרים באופן אקראי ליצירת מימד אינסופי, גופי תאורה תלויים, המשרטטים צל אומנותי על רהיטי הבית וכדומה.

לראות את האור

במהלך עיצוב הבית אנחנו משקיעים מחשבה רבה בכל רהיט ובמיקומו, אך לעיתים זונחים את אחד הנושאים החשובים ביותר עבור בית, תאורה לבית. אלמלא אותם גופי תאורה עכשוויים שדואגים להבלטת מימדים שונים בבית, הבית היה עלול להיראות קטן יותר, חסום ולא מרווח. בחירת התאורה היא כלל חשוב מאוד, המצריך מחשבה של אדם מקצועי בעל ניסיון. חברת ניר פלד תאורה מציעה ייעוץ והכוונה שיספקו לכם את הידע ואת המידע אודות תאורה וכיצד היא אמורה להשתלב בבית. המבחר הוא עצום ואין לו סוף, אך חשוב להתאים כל פריט למבנה לו הוא מיועד.